Εξομολόγηση: Ο άντρας μου δεν με ελκύει πια



Η απώλεια της σεξουαλικής επιθυμίας εμφανίστηκε πριν από μερικά χρόνια, μόλις έγινα 40. Για πολύ καιρό, σκεφτόμουν ότι έφταιγα εγώ. Σκέφτηκα πως ίσως ότι ήταν η ηλικία μου.

Υστερα ξεκίνησα να διαβάσω κάθε βιβλίο και άρθρο που θα μπορούσα να βρω οτιδήποτε για το σεξ, τις σχέσεις και το γάμο επειδή άρχισα να αναρωτιέμαι "αν ίσως δεν ήμουν εγώ".; Ίσως ήταν ο γάμος μου, ίσως ήταν ο σύζυγός μου.

Ποτέ δεν ήθελα να είμαι " αυτή η γυναίκα ". Εκείνη που θα απατούσε τον άντρα της. Αλλά, είχα μια σχέση πριν από επτά χρόνια. Δεν κράτησε πολύ. Ομως, τότε ήξερα ότι ο γάμος μου τελείωσε. Δεν ήταν έλλειψη σεξουαλικής επιθυμίας. Ηταν έλλειψη επιθυμίας για τον σύζυγό μου. Δεν ήθελα ούτε τον γάμο μου. 


Είπα στον σύζυγό μου ότι είχα μια παράνομη σχέση. Αλλαξε για περίπου ένα μήνα. Ήταν πολύ τρυφερός, με πρόσεχε. Ωστόσο,  ήταν για λίγο. Με αγαπάει διαφορετικά από ό, τι μου χρειάζεται να αγαπηθώ.

Λίγους μήνες αργότερα έμπλεξα με κάποιον άλλο. Ξέρω, δεν έπρεπε. Έχω δοκιμάσει πράγματα με αυτόν τον άλλον άνδρα που ποτέ δεν πίστευα ότι θα ήταν δυνατόν να συμβούν. Ένιωσα συναισθήματα που νόμιζα πως υπήρχαν μόνο στις ταινίες.

Είναι ρομαντικός. Χωρίς λουλούδια ή δώρα, αλλά μιλάει και ακούει. Με ακούει. Προσπαθεί να με καταλάβει και να μου δώσει αυτό που χρειάζομαι. Βαθιά επικοινωνία . Να κοιτάζεις μέσα στα μάτια του. Ατελείωτα χάδια. Λόγια λατρείας, σχεδόν καθημερινά.

Ποτέ δεν είχαν καταλάβει ότι χρειάζομαι ρομαντισμό γιατί ποτέ δεν τον είχα. Έτσι θέλω να αγαπηθώ.

Αφού αισθανθήκα με τον τρόπο αυτό, δεν μπορώ να μείνω στο γάμο μου. Δεν είναι δίκαιο για κανέναν από εμάς.

Δεν είμαι σίγουρη τι συνέβη.

Μήπως ο ένας ή και οι δύο μας έχουμε αλλάξει;

Aλλάζουν Oι ανάγκες των ανθρώπων καθώς μεγαλώνουν;

Δεν ξέρω. Για το μόνο που είμαι σίγουρη είναι αυτό που χρειάζομαι τώρα και η ζωή είναι πολύ μικρή για να μου κανονίζει το οτιδήποτε λιγότερο.

Σχόλια