Κούκλα, ταλαντούχα, εγγονή πατρινής ηθοποιού


Είναι εγγονή της «κακιάς» του ελληνικού κινηματογράφου. Καλλονή και ταλαντούχα. Ο λόγος για την Αργυρώ Καλλιάφα, εγγονή της Τασώς Καββαδία.

Η όμορφη νεαρή αν και σκέφτηκε να ασχοληθεί με την υποκριτική κατέληξε να σχεδιάζει ρούχα. Και έτσι, όμως, κατέληξε να ακολουθεί τα χνάρια της γιαγιάς της. Πώς; Η γνωστή ηθοποιός, όπως αποκαλύπτει τώρα η νεαρή εγγονή της είχε σπουδάσει σχέδιο μόδας στη Γαλλία, ωστόσο, την «κέρδισε» το σανίδι και η ηθοποιία και έτσι το όνειρο της ραπτικής έμεινε στο συρτάρι. Ωσπου το έβγαλε από αυτό η εγγονή της.

«Εγώ χάραξα τη δική μου πορεία στο σχέδιο και εκείνη τη δική της και νομίζω ότι δεν θα συγκρινόταν αν έκανε κάτι άλλο εκτός από αυτό που έκανε. Γεννήθηκε για να κάνει αυτό. Όταν ήμουν μικρή σκέφτηκα να ασχοληθώ με την υποκριτική γιατί είχα επηρεαστεί από τη γιαγιά μου», λέει η νεαρή Αργυρώ.

«Ήταν ευγενική, γλυκιά και ηθική. Καμία σχέση με τον κακό άνθρωπο που έδειχνε στον κινηματογράφο», συμπλήρωσε μιλώντας στην εκπομπή του Ε «Στα Καλά Καθούμενα» και αναφερόμενη και πάλι στην γιαγιά της.

«Νιώθω υπερήφανη που είμαι εγγονή της Τασσώς. Νιώθω όμως λίγο μεγαλύτερη υπερηφάνεια που προέρχομαι από μια οικογένεια που τα μέλη της τα χαρακτηρίζει η ευγένεια και η καλοσύνη. Η Τασσώ λοιπόν δεν είχε καμία σχέση με αυτό που έβλεπες στις ταινίες της, ήταν ένας άνθρωπος γεμάτος καλοσύνη», είχε πει παλαιότερα η Αργυρώ Καλλιάφα.

Σχόλια