Πως να πεις Σ'αγαπώ



Δύο λέξεις που μπορεί να χρειαστεί εβδομάδες, μήνες ακόμα και χρόνια για να πεις.... Δύο από τις πιο όμορφες λέξεις σε κάθε γλώσσα που κάθε άνθρωπος λατρεύει να ακούει. Συγκεντρωμένα 8 quotes αγάπης από βιβλία, ταινίες και τραγούδια που αξίζει να πεις στον αγαπημένο σου ή να σε εμπνεύσουν για να το πεις με τον δικό σου τρόπο σε εκείνον που αναστατώνει τη ζωή σου...


"Όταν σε είδα, φοβήθηκα να σε γνωρίσω. Όταν σε γνώρισα φοβήθηκα να σε φιλήσω. Όταν σε φίλησα, φοβήθηκα να σε αγαπήσω. Τώρα που σε αγαπώ, φοβάμαι να σε χάσω". Ανώνυμος

"Σ'αγαπώ δίχως αρχή και δίχως τέλος. Σ'αγαπώ όπως ένα κορίτσι αγαπάει ένα αγόρι. Χωρίς φόβο. Χωρίς προσδοκίες. Χωρίς να περιμένω τίποτα σε αντάλλαγμα, εκτός από το να με αφήσεις να σε έχω στην καρδιά μου για να μου δίνεις ελευθερία και να με κάνεις να πετάω". Coco J. FGinger

"Είναι σαν μου έχεις κάνει μάγια... Σε μένα, στο σώμα μου, στη ψυχή μου και σ'αγαπώ, σ' αγαπώ, σ'αγαπώ... Και δεν θέλω να φύγεις από δίπλα μου από σήμερα και για πάντα..." Pride and Prejudice.


"Σ'αγαπώ, όχι μόνο για αυτό που είσαι, αλλά για αυτό που είμαι όταν είμαι μαζί σου". Roy Croft

"Σ'αγαπώ και θα σ'αγαπώ μέχρι να πεθάνω και αν υπάρχει μετά από αυτό θα σε αγαπώ και τότε". City Of Glass

"H ανώριμη αγάπη λέει: Σ'αγαπώ γιατί σε χρειάζομαι. Η ώριμη λέει: Σε χρειάζομαι γιατί σε αγαπώ". Erich Fromm

"Σ'αγαπώ τόσο, αλλά γιατί σ'αγαπώ δεν θα μάθω ποτέ". Jay- Z

"Φοβήθηκα να πω σ'αγαπώ τόσο νωρίς γιατί σημαίνει τόσα πολλά. Σημαίνει ότι δεν βλέπεις τέλος". Leighton Meeste




Σχόλια