Επειδή και δια ταύτα στο τεφτέρι τώρα γράφτα


Της Δώρας Κριμπά
 
 Δεν ξέρω αλλά έχω την αίσθηση ότι το πήραμε όλοι απόφαση πως θα χρωστάμε για πάντα.
Χαράτσια ΔΕΗ, φόρο εισοδήματος, ΦΑΠ, δόσεις σε τράπεζες και δεν θυμάμαι τι άλλο. Ο εγκέφαλος μου επαναστάτησε και αποβάλλει χρέη.
Στις 31 Ιανουαρίου λήγει η προθεσμία για όσους οφείλουν μαζί και την πρώτη και τη δεύτερη δόση για το ΦΑΠ του 2010. Η είδηση λέει πως  οι φορολογούμενοι μαθαίνουν τη νέα τους οφειλή στο ταμείο της εφορίας και αναγκάζονται να την πληρώσουν ώστε να προλάβουν τις προθεσμίες.
Μην ξεχάσω ότι στις 28 Φεβρουαρίου λήγει η προθεσμία και για την 3η δόση του ΦΑΠ του 2010.
Είστε ιδιοκτήτης ακινήτων; Κρίμα. Θα βρείτε στα γραμματοκιβώτια σας απο τον ερχόμενο Μάρτιο - Απρίλιο μέχρι το καλοκαιράκι τα σημειώματα για την καταβολή του ΦΑΠ του 2011 και του 2012.
Ο ΦΑΠ του 2011 αφορά περίπου 500.000 ιδιοκτήτες που έχουν στην κατοχή τους ακίνητα άνω των 200.000 ευρώ.
Πώς είπατε; Δεν έχετε εισπράξει ενοίκια για μήνες; Θα σας μαλώσω…
Το 54% των ιδιοκτητών δεν έχει κανένα εισόδημα από τα ακίνητα; Αλλού αυτά, εδώ δεν περνάνε.
Τώρα, σοβαρά κε Στουρνάρα μου το υπουργείο Οικονομικών υπολογίζει ότι θα εισπράξει μέσω του ΦΑΠ περί τα 600 εκατ ευρώ;  Δεν ακούσατε τον Γενικό Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη στο συνέδριο της ΠΟΜΙΔΑ να λέει πως ούτε εκείνος έχει να πληρώσει τους φόρους;
Όσο για εμάς όταν βρέξει 500ευρα δεν θα κρατάμε ομπρέλα.
Εμείς να σας τα δώσουμε στο χέρι, εσείς πάτε να στηθείτε στην ουρά.  Πάτε;
Προσωπικά δεν θα μπορέσω να σας πληρώσω κε Γιάννη μου. Έχετε δει τον απορροφητήρα μου;  Κάνουν πάρτι οι λογαριασμοί τριών μηνών και βάλε.
Τους κοιτάζω και σκέφτομαι : “Τι ωραία εικόνα. Πανόραμα”.
Δεν ταράζομαι πια. Την είδα αλλιώς που λέει και η νεολαία μας. Για να μην έρθουν και με μαζέψουν οι κύριοι με τα άσπρα. Εμένα και κάμποσους χιλιάδες ακόμη Έλληνες -άνεργους και μη-  που για εσάς είναι μόνο αριθμοί. Πόσους να χωρέσουν πια τα ψυχιατρεία;
Ξέρετε τι κάνω; Τραγουδάω «το πουλάκι τσίου…….».
Αφήστε κε Υπουργέ μου. Μην σας κουράσω. Θα πάω μόνη μου στη ΔΟΥ που ανήκω για να της πω ….. επειδή και δια ταύτα στο τεφτέρι τώρα γράφτα.

 

Σχόλια